Zaman Aralığı
|
Yapılacak
Etkinlik
|
OCAK
|
- Projenin
Tanıtımı;
- Facebook,
whatsapp gruplarının kurulması,
- Öğretmenlerin
kişisel padletlerini açması,
- Öğretmenleri
kendilerini, okullarını ve bulundukları illeri tanıtmaları,
- Twinspace
kayıtları
|
ŞUBAT
|
- Tagul,
Canva, Padlet web 2.0 araçlarının kullanımı
- Proje
logosu, ve posterleri oluşturulması, seçimi,
- Güvenli internet
kullanımı konulu poster hazırlanması,
- Okul
idaresi, öğretmenlerin ve velilerin bilgilendirilmesi, şifre verilmesi
- Velilere
izin belgelerinin doldurtulması,
- Velilere
ön anket uygulanması,
- Zümre
toplantılarında eTwinning konulu madde eklenmesi,
- “Okul
Dışarıda Günü” kayıtlarının yapılması.
|
MART
|
- Okul
panolarının oluşturulması,
- Yaygınlaştırma
çalışmaları: EBA, yerel bültenler, okul web siteleri, yerel gazeteler
linkleri paylaşılması
- Kodlama
hakkında bilgi verilmesi,
- Bilgisayarsız
kodlamanın anlatılıp, uygulanması,
- “Tospaa”
bilgisayarsız kodlama oyununun oynanması
- Serbest
Çalışmalar
|
NiSAN
|
- Öğrencilerin
ve velilerin twinspace kayıt edilmesi,
- Velilerin
kendi padletlerini oluşturması,
- Bilgisayarlı
kodlamaya geçişin sağlanması Codeorg üzerinden öğrenci kayıtlarının
yapılıp, giriş belgelerinin verilmesi,
- Velilere
ve öğrencilere bilgisayarlı kodlamanın anlatılması
- Bilgisayarlı
kodlama uygulamalarının yapılması,
|
MAYIS
|
- “Birlikte Kodluyoruz” ortak çalışması
ile karşılıklı kodlama etkinliğinin yapılması
- Bilgisayarlı
kodlama uygulamalarının yapılıp, Codeorg üzerinden sertifikaların
verilmesi,
- Etwinning
Günü çalışmaları (pasta, tişört vs)
- Okul
Dışarda Günü Çalışmaları
- Öğrencilerin
forumu kullanması, kendi ürünlerini paylaşması ve tartışmalara katılması
- Yapılan
çalışmaların sergilenmesi,
|
HAZİRAN
|
- Öğretmenlerin
proje hakkındaki geri dönüşleri, anket
- Velilere
son anket uygulanması,
- Ortak
ürünler; E-kitap, e-gazete, e-dergi, video, proje raporu,
- Son
webinar bağlantısı
|
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder